13 Ιανουαρίου, 2021 - Στην Ειδήσεις-Τελευταία Νέα‚ Έρευνες - Μελέτες By admin Comment off Μεγάλη έρευνα του Ε.Ε.Α. και της Pulse R.C. για τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών εν μέσω της πανδημίας και το ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου Aκολουθεί έρευνα αγοράς, παρακαλούμε όπως βρείτε τα επισυναπτόμενα αρχεία Σχετικά Αρχεία: ErevnatouE_F412.E.A.kaitisPULSERC_.pdf SymperasmataErevnasE_F382.E.A.-PULSERC.docx Προηγούμενο Ψηφιακό Εργαστήριο «H Τεχνητή Νοημοσύνη στις Επιχειρήσεις», Τετάρτη 13/1/2021, 16:30 Επόμενο Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις ελληνικές εισηγμένες επιχειρήσεις – Μελέτη PwC